nedjelja, 4. siječnja 2015.

 

 #keune#artdeco#l'oreal#deborah#maxfactor#bourjois

 

Obećala sam post za večeras, bez obzira što sam umorna i iscrpljena - obećanje se mora ispuniti!!! S naslovom sam posvađana, može i ovaj da posluži :)) Ne zamjerite, bolesna sam. :))





Jedan od proizvoda za kosu koji me je posebno oduševio jeste KEUNE HAIR BEAUTY - kapsule za kosu.

Hair Beauty je visoko koncentrirani serum za obnavljanje oštećenih vrhova. Vrlo je učinkovit i gušći od ostalih seruma. Jedna kapsula dovoljna je za jedan tretman. Hair Beauty čini kosu podatnom i sjajnom i daje instantne rezultate. Sadrži DLP2 dvostruku zaštitu od vanjskih utjecaja i slobodnih radikala te zaštitu od topline.

Karakteristike proizvoda:
Visoko koncentriran i vrlo efikasan serum za regeneraciju oštećenih vrhova. Može se dodati u boju za dodatni sjaj. Jednostavan za primjenu. Pogodan je za sve dužine kose. Faktor učvršćenja: 1 Faktor sjaja: 9

Upute za upotrebu:
Jedna kapsula dovoljna je za jedan tretman. Kapsulu otvoriti i istisnutii njen sadržaj na vrhove prstiju. Umasirati na vrhove kose zahvaćajući kosu do pola dužine njenog rasta. Nastaviti započeti postupak dok se ne izgubi osjećaj mekoće na prstima. Tada je serum u potpunosti apsorbiran. Ne ispirati. Kapsule su samo za vanjsku upotrebu.

Zaista si divne i obavezno kupiti ako vam je kosa oštećena, kao što je i moja.. Košta oko 30 KM, ali zaista vrijedi odvojiti toliko novaca za ovaj proizvod. 





DEBORAH RUMENILO/ Hi-Tech  - oduševljena sam njihovim rumenilima, bronzerima, kao i maskarama. Trenutno koristim Cacao 12 rumenilo i totalno me je oduševilo. Mislim da ova nijansa svima odgovara. Ja ga koristim i kao kontur. Divno se slaže s mojim tenom, a pošto koristim tamne pudere ( jer jedino mi oni odgovaraju) slabo koje rumenilo mi odgovara preko tamnog pudera, ali ovo rumenilo se super pokazalo i nastavit' ću da ga koristim. Na sniženju košta oko 10 KM, regularna cijena je oko 15-16 KM.

 ARTDECO BLUSHER RUMENILO - također se pokazao u odličnom svjetlu. Br. nijanse je #13. Mekane je teksture i izuzetno je ugodan i nježan na koži. Dostupno je u 20 nijansi. Količina: 5g. Jako sam zadovoljna ovim rumenilom, a svakako da ću da probam i ostale nijanse. Jedina zamjerka je u pakiranju.

Bourjois bronzing powder - Peaux mates 52 - Odličan bronzer koji već duže vrijeme koristim. Nijansa je divna. Dolazi u veoma simpa pakovnju - kao čokolada. totalno je zanimljiv i dugo traje. Koristim ga kroz sva 4 godišnja doba. Obično ga koristim kao puder u prahu, na mom licu i dekolteu je doista postojan i ne namjeravam da ga mijenjam. :))









1. Bourjois bronzing powder - Peaux mates 52
2. Deborah - Hi-Tech
3. Artdeco Blusher 13


 Imam taman ten, tako da koristim tamnije pudere i ljeti i zimi :D

MAXFACTOR LASTING PERFORMANCE - dugotrajan je i veoma kremast. Nijansa: 111 DEEP BEIGE. Sadrži čestice silikona kako bi bio što lakši na koži. Bez mirisa je i ne preporučuje se za izrazito suhu i  zrelu kožu. Količina: 35 ml., dostupan je u 6 nijansi. Zimi je odličan, dok ljeti preporučujem neki blaži puder.

 MAXFACTOR AGELESS  ELIXIR/ 2 in 1 Foundation + Serum - obiluje aktivnim antioksidansima, te sastojcima za hidratizaciju kože. Serumi se uvijek nanose ispod podloge i znatno produljuju trajnost vašeg make-upa.. uz sve to postiže savršeno prekrivanje. Bogat je sastojcima za hidratizaciju i antioksidansima te sadrži SPF 15. Zaglađuje fine linije i bore, ujednačuje ten i smanjuje vidljivost hiperpigmentacija.

Dostupan u bojama:
50 Natural
55 Beige
60 Sand
75 Golden
80 Bronze






Četka za rumenilo Deborah nije nešto posebno, tako da ne bih ništa o njoj pisala. L'Oreal sjene i maskaru nisam još probala, o njima nekom drugom prilikom. 





Da li koristite neke od ovih proizvoda? Ja sam sa svima skroz zadovoljna i ne bih ništa loše imala da napišem o bilo kojem proizviodu koji se nalazi u ovom postu..


2 komentara:

  1. Nisam probala ništa od navedenih proizvoda, ali mi se stvarno svi čine super!! Od Keune proizvoda namjeravam kupiti onaj njihov ljubičasti šampon, jer mi kosa neovisno o farbi povuće crveni ili narančasti pigment!! Mislim da se isplati uložiti malo veću svotu novaca, s obzirom da to nije šampon koji se koristi stalno, već 2-3 puta mjesečno!! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Naravno da se isplati, čula sam da je odličan, a kada budeš u prilici obavezno isprobaj kapsule, nekako mi i boja duže traje od kako ih koristim.. :)) :*

    OdgovoriIzbriši