četvrtak, 22. siječnja 2015.

Mojih 5 najdražih mazalica za usne


Zdravo drage moje. U današnjem postu želim da vam pokažem mojih 5 najdražih mazalica za usne. Inače sam veliki ljubitelj Nude nijansi, kao što možete i da vidite. Na usnama su boje veoma slične, ali uskoro želim da probam i neke jače boje, tako da će one biti prikazene u nekom od narednih postova. Ovih dana uvijek nekako kasno dođem kući, pa su slike uslikane pod vještačkim svjetlom.. i nisu baš najbolje ispale.. tako da ću dodati i par slika koje sam skinula s neta.




 Essence 05 Dare To Be Nude


Prva nijansa - Catrice  Beautifying Lip Smoother


Prva nijansa - Essence effect lip gloss



 Rosal Flash Nude







Catrice The Nuder The Better 







  Rosal Flash Nude


 Catrice The Nuder The Better  


 Essence 05 Dare To Be Nude


  Catrice  Beautifying Lip Smoother


 Essence effect lip gloss



Da li ste koristile neku od ovih mazalica? Koja vam je najdraža?

4 komentara:

  1. Ja nisam koristila ni jednu od ovih, sjajeve inace ne volim.... Najvise mi se svidja ovaj prvi essence ruz :)

    OdgovoriIzbriši
  2. On je definitivno moj favorit, odličan je. Boja je mnogo ljepša uživo, kada budeš imala prilikiku, isprobaj, nije skup, a fenomenalan je. :* :*

    OdgovoriIzbriši