srijeda, 21. siječnja 2015.

Aldo Vandini Anti Age maska za lice

(nar i kofein)









Ćao drage moje. Evo napokon je na red došla i ova maska za lice. Od Aldo Vandini proizvoda sam probala samo maskice za lice i zaista sam zadovoljna. zadnje dvije sedmice sam odlučila isprobati Anti Age i odlična je. Koristila sam Revitalizing, Feuchtigkeit, Regeneration i Kontur. Konačno sam isprobala Anti Age i zaista sam zadovoljna rezultatom.

Dolazi u kesicama od 7.5ml. (2x). Jedna kesica sadrži dosta proizvoda, tako da fino možete rasporediti po licu i vratu. Cijena je oko 2 KM.

OPIS:
 Aktivni sastojci, smanjuju bore i aktivno sprječavaju nastanak novih. Bogata tekstura sa narom i kofeinom, daje koži elastičnost, vitalnost. Ne samo da je koža primjetno glatka, nego je odmorna i izgleda dosta mlađe.

NAČIN PRIMJENE:
Masku nanijeti ravnomjerno na već očišćenu kožu i dekolte. Izbjegavajte oči i usta. Nakon 5-10 min. isprati toplom vodom.

Ja inače maske držim 15 min. Prije toga lice očistim Dr.Pasha sapunom - Mak i Cimet i nakon maske lice namažem Nivea Soft kremom (u veoma maloj količini). Uglavnom preporučujem ove maske, jer su zaista odlične. Jedina mana je što ih nema u nekom velikom pakovanju.. Moram da probam Tiefenreinigungi i Thermo maske. Prva je za dubinsko čišćenje i druga za termo efekat, ovu drugu moja drugarica mnogo hvali, ali nisam još naišla na nju. Kaže da joj apsolutno ništa ne očisti pore kao ova maska. Tražila sam je u Cm-u, ali nisam je našla. Pa ako neko naleti na nju, neka mi javi gdje je viđenaa :))


Koje maske za lice Vi koristite, preporučite mi neku? :)) 









2 komentara:

  1. Nisam koristila ove maske, vidjela sam ih jednom u katalogu ali vec imam 4 maske pa cekam da to potrosim :) koristim Avon planet spa i Queen Helena sa iHerba.. zadovoljna sam njima :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tek sad vidim ovaj komentar. vjeruj mi da su fenomenalne, isprobaj, obavezno.. :*

      Izbriši