petak, 9. siječnja 2015.

Schwarzkopf - Gliss Million Gloss

 


 

Ćao drage moje, ja sam još uvijek bolesna i nikako ne mogu da dođem sebi. Ne znam šta se dešava i kakav je ovo virus. UŽAS!!!! Totalno sam iscrpljena, ali eto skupila sam malo snage da napišem novi post. Slika nije ispala baš najbolja, ali nemojte da mi zamjerite ovih dana.. zaista se trudim ovako bolesna da vam napišem nešto novo, što bi vam moglo pomoći. :* 

Kao što vidite u pitanju je Gliss Million Gloss - formula s koncentriranim eliksirom sjaja dubinski obnavlja kosu tvarima identičnima strukturi kose i koristi tehnologiju sjaja za stvaranje iznimno koncentriranog milijunskog odsjaj. 

Ja sam se totalno zaljubila u šampon i regenerator. Ja ne znam kakvo je ovo čudo, ali moja kosa je fenomenalna u zadnje vrijeme kako ga koristim. Ne samo da je sjajna i da je lakše češljam, već slabije se masti, a inače kosu moram da perem skoro svaki dan. Ali desilo se čudo :)) poslije Gliss Million Gloss šampona i regeneratora kosa mi je čista 3 dana, ja prosto ne mogu da vjerujem da se to dešava. 
Po mojoj reakciji možete da zaključite da sam ja totalno odlijepila za ovim proizvodom. Moja kosa izgleda življe, sjajnije, mehka je, ma ne znam šta bih više napisala. Miris je nekako čudan, ali prijatan, jako mi se dopada. 

Šampon nanesem jednom, zatim isperem mlakom vodom, nakon toga stavim regenerator i držim neke 4 minute na kosi, potom isperem. Odmah nakon prvog susreta sa ovim proizvodom znala sam da će to biti jedno divno druženje.. :)) 

Beživotna kosa bez sjaja treba tretman koji je dubinski obnavlja i istodobno zaglađuje površinu. -
A Gliss Million Gloss joj upravo to i pruža. Inace kosa mi je skroz suha i svakodnevno je tretirana peglom za kosu. Sprej i maskicu još nisam probala, ali uskoro sigurno da hoću. 

 "Million Gloss šampon nežno čisti beživotnu kosu, dok balsam poravnava vlas, popunjava pukotine, razmršava kosu i istog trenutka je čini lakšom za raščešljavanje. Million Gloss Express Repair balsam u spreju za brži oporavak ne mora da se ispira, a može se naprskati i na suvu kosu, što može da posluži kao brzi tretman za kosu između pranja. Zvezda linije je Million Gloss 10-Day Shine tretman za sjaj kose tokom 10 dana, jer kompletan režim nege kose iziskuje pored šampona i balsama, i tretman za negu kose. U roku od samo jednog minuta, 10-Day Shine tretman nudi intenzivnu, dubinsku negu vlasi tečnim kompleksom keratina i dugotrajan, izvanredan sjaj koji traje do deset dana. I Million Gloss Instant Aid intenzivni tretman uklanja oštećenja na kosi za samo jedan minut i nudi intenzivan sjaj. Tubica sadrži mehanizam kojim se može ponovo zatvoriti, a pakovanje od 20 ml je zgodno za putovanja."


 To bi bilo to u današnjem postu. Već mi se počinje mantati i jedva sjedim na ovoj stolici, a oči su mi ne daj Bože nikomee!!! 

Da li ste već isprobali  Million Gloss? Zanima me vaše mišljenje i da li ste vi oduševljeni kao i ja? Koje proizvode vi koristite - protiv beživotne kose? 



3 komentara:

  1. Čitam i ne vjerujem koliko nam se mišljenja razilaze, ja sam isprobala šampon i doslovno sam ga htjela baciti u smeće.. :D
    Meni je kosa nakon pranja i dalje bila masna, šampon mi smrdi kao muški i sl., ali iskreno drago mi je da nekome odgovara :D regenerator nisam isprobala, možda je u njemu stvar :)
    moju recenziju možeš vidjeti ovdje, ako te zanima: http://beautyblog-alady.blogspot.com/2014/11/proizvod-koji-me-razocarao.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Svaštaaaa.. ipak, zavisi od kose do kose, meni odavno nije neki šampon i regenerator odgovarao kao ova dva.. nadam se da ćeš pronaći neki drugi koji ti baš odgovara :*

    OdgovoriIzbriši
  3. Ima sitne sljokice u sebi ili..?😳

    OdgovoriIzbriši