petak, 23. siječnja 2015.



AVÈNE TERMALNA VODA

 

 Šta je zapravo Avène termalna voda?

Avène termalna voda je prirodna mineralizirana voda s ljekovitim svojstvima koja je čine pogodnom za terapijske svrhe što je prepoznala i Francuska nacionalna medicinska akademija.


Avène termalna voda:

• potiče iz velike dubine,
• ima specifična fizička i kemijska svojstva,
• ima farmakološki učinak.



Avène termalnu vodu sam otkrila čitajući mnoge blogove. Na početku sam mislila da je to samo obična voda i nije mi se dalo bacati novac na nju. Međutim čitajući svakodnevno blogove, vidjela sam da su oduševljenja učestalija. Tako da sam se prije ne punih mjesec dana uputila u Apoteku i kupila konačno Avène. Testiram je više od pola mjeseca i naravno moje oduševljenje je ogromno!!! Koristim je svakodnevno - u sve moguće svrhe. Prije kreme za lice, prije stavljanja podloge, kada osjetim da mi je potrebno osvježenje. Najviše me je oduševila cinjenica da ublažava crvenilo lica i iritaciju poslije depilacije. Inače, kao što ste već negdje u mojim postovima mogle pročitati - vodim rat protiv iritacije - Avène termalna voda mi pomaže u tome. Znači nakon depilacije kožu posušim mekanim peškirićem i naprskam Avène termalnom vodom, čekam da potpuno upije i nakon toga nanesem ulje za tijeli, ili mlijeko.. i rezultat je fantastičan - crvene mrlje nestaju! Također kao što sam već napisala, uspješno ublaži crvenilo na licu, koje me strašno nervira. 




Avène termalna voda je:

 • prirodna voda bez dodanih sastojaka,
• voda koja je bakteriološki čista,
• voda koja se crpi izravno iz izvora i pakira u sterilnom okruženju,
• voda koja je osobito mekana i prilagođena i najosjetljivijoj koži.


 KADA KORISTITI AVÈNE TERMALNU VODU?

 Svakodnevna njega kože:
• nakon skidanja šminke,
• nakon brijanja, depilacija i epilacija,
• nakon sportskih aktivnosti,
• za vrijeme putovanja,
• u slučaju pelenskog osipa za umirivanje osjetljive kože djeteta.

Dermatološka njega kože:
• za umirivanje kože nakon dermatoloških tretmana (kemijskih pilinga, lasera, IPL, filera, botulinum toksina...),
• nakon kirurških zahvata (npr. odstranjenje bradavica, madeža..),
• umiruje crvenilo kože i smanjuje osječaj zategnutosi i peckanja,
• umiruje nadraženu kožu (nakon iritacija, opeklina),
• potpomaže zacijeljivanje kože.

 KOJI SU UČINCI AVÈNE TERMALNE VODE NA KOŽU?

 Avène termalna voda ima umirujuće, protuupalno i anti-iritacijsko djelovanje na kožu. Njezina djelotvornost dokazana i kliničkim studijama. Rezultati studija objavljeni su u međunarodnim znastvenim publikacijama. Blagotvorna je za sve tipove osjetljive kože te prijeko potrebna nadraženoj koži.







 Ambalaža:

AVÈNE termalna voda dolazi u spreju, izgledom podsjeća na dezodorans. Miris je neutralan. Pakovanje: od 50 ml, 150 ml i 300 ml. Ja sam kupila od 150 ml. i ovo pakovanje je dovoljno za 2 mj. 




Da li koristite AVÈNE termalnu vodu? Kakvo je vaše mišljenje o njoj?

2 komentara:

  1. Trenutno ne želim ostati bez termalne vode, a moj izbor je također Avene :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Znači ni ti se ne odvajaš od nje :)) moram samo još da kupim od 50 ml., ova od 150 mi je ogromna za torbuu :)) :*

    OdgovoriIzbriši