nedjelja, 18. siječnja 2015.

Lazy Sunday



Nedjelje uvijek nekako gorče, čudan ukus imaju i uvijek su tmurne. Cijeli dan se samo izležavam i jedem!!!
Naravno, odmah kada sam ustala, bacila sam se pod tuš, jer sam jedva čekala poslije tuša da se mazuckam svojim kremicama. 

Inače koristim Nivea Body Milk - Nourishing i nekako od njega ne vidim nijedan drugi proizvod za tijelo, jer mi on savršeno odgovara. Ali eto, ovaj put sam odlučila da isprobam Smooth Sensation i prezadovoljna sam. Definitivno od sada njega koristim!!!

 "Meka, glatka koža je ugodna za dodir. Suha koža zahtjeva posebnu njegu i pažnju. Ona je osjetljiva na vanjske utjecaje, promjene u temperaturi i psihološkom stresu. NIVEA razumije kako suha koža ima fizički i emotivni utjecaj, te kako postoji veza između mozga i kože."

Smooth Sensation je idealni jutarnji ritual njege jer se lako nanosi, brzo upija i pruža trajnu hidrataciju. Redovitom upotrebom koža je optimalno hidratizirana i meka na dodir. NIVEA Smooth Sensation mlijeko za tijelo je najbolji način kako započeti dan. Koristim ga svaki dan, lagano masirajućio tijelo. Pomaže u spriječavanju pojave strija tako što pojačava elastičnost kože. Zadržava vlažnost u koži, stvara zaštitni sloj na koži. Miris mi savršeno odgovara.  Intenzivno hrani kožu te sa shea maslacem pruža dugotrajnu hidrataciju. Formula s Hydra IQ aktivnim sastojkom stimulira prirodni protok vode u specifičnim slojevima kože. Redovitom uporabom suha koža postaje osjetno mekša i glatka. Brzo upija i naprosto je divan. Odmah ovu tmurnu nedjelju razvedri i mirisom, ai teksturom. Ugodno me je iznenadio i veoma sam zadovoljna. Inače volim sve Nivea proizvode i odlično mi odgovaraju, ali eto njega sam tek nedavno probala i bit' će to fino druženje. :)) Ovo mlijeko je definitivno ono što treba mom tijelu i mojoj koži. Odlično se slažu.




Sadrži:


Kako djeluje

Smooth Sensation mlijeko za tijelo s dvostrukom količinom shea maslaca djeluje kao zaštitni sloj na koži. Ovo mlijeko hrani kožu, topi se na njoj, čini kožu mekom poput bebine i glatkom tijekom čitavog dana.

Nedjelja je počela sa  Smooth Sensation mlijekom, a i završit će se.. Dan se polako privodi kraju. Dosta je bio lijen, tmuran i hufhguifhid, ali pojelo se dosta slatkiša, sutra definitivno ide trošenje kalorija :))

Slike koje su obilježile dan (to su slike sa kalorijama, naravno):








Dan je počeo dosta tmurno i depresivno, a ovako se završava :




Drage moje nadam se da ste uživale u ovom, kao i u ostalim danima. Kako se vi opuštate nedjeljom?



Nema komentara:

Objavi komentar