nedjelja, 28. prosinca 2014.

Kozmetika koju sam potrošila

Evo mene s novim postom. :)) Napisat' cu ukratko o proizvodima sa slike. Neke cu ponovo kupiti, neke ne. Proizvodi su potrošeni u roku od 2 mj. Pa da počnem.. :))




Essence Extreme volume mascara - Inače koristim Deborah maskare, ali ova maskara mojim trepavicama daje savršen volumen, pa joj se povremeno vraćam. Sve u svemu odlična je i namjeravam je ponovo kupiti.

BB Garnier Cream (medium) - Već sam u nekom od postava pisala ovoj kremici. Uvijek joj se vraćam. Nakviše mi odgovara od svih BB kremica koje sam isprobala. Cijena joj je pristupačna i naravno da ću je ponovo kupiti. :))

Balea Vitamin Shampoo - Užas!!! Gori šampon nisam koristila! Toliko o njemu.

Avon maska za kosu od jaja - Divno mirišiii, kosa poslije nje bude mehka i sjajna, ali nisam nešto posebno oduševljena, tako da ne vjerujem da ću je ponovo kupiti.

Vlažne maramice (Make up) -  Divne su, svakodnevno ih koristim. Uklanjaju svu šminku - savršeno. Poslije njih naravno koristim gel za skidanje šminke, ali one dosta toga uklone. Pakovanje sadrži 25 maramica. Jako sam zadovoljna ovim maramicama. Imaju lijep, blagi miris. Potrošila sam oko 100 i nešto pakovanja i naravno da ću da nastavim da ih kupujem, jer stvarno su divne, a koštaju samo 1,00 KM.

Nivea Creme Coconut/Shower Cream - Od svih kremica za tuširanje koje sam do sada koristila Nivea se pokazala najbolje na mojoj koži. Inače, na ramenima mi se često pojave sitne bubuljice - primijetila sam da izlaze od nekih gelova, ili mlijeka za tuširanje, tako da mi Nivea proizvodi najviše odgovaraju i nastavit ću da ih koristim. Miris je divan (kokos), inače svaki miris je prijatan i uživam u kupanju s njihovim proizvodima.

Christina Aguilera By Night - SAVRŠENSTVO SAVRŠENSTVO SAVRŠENSTVO. Parfem kojem se uvijek vraćam. Miris je Presavršen. Dugo se zadržava na tijelu. Nekako mi je baš za samouvjerene i glamurozne žene. Bočica je prekrasna, ukrašena čipkom u formu ženskog tijela. Miris se otvara razigranim akordima mandarine, frezije i crvene jabuke. Pored cvetno-voćnim nota tu su i bademi zaduženi za senzualno kremasti dodir. Srce je sačinjeno od cvijeta vanile, što pojačava ženstvene i umilne note kompozicije i zavodljive moći žene. Osnova uključuje amber i vanilu koji svakako utiču na snažnan seksi finiš.

Deborah Hi-Tech rumenilo - Nijansa - Mogano 59 - ima veoma specifičnu nijansu. Predivan je i savršeno mi odgovara, kupit ću ga ponovo, ne želim ništa posebno sada o njemu da pišem, jer uskoro slijedi post o njemu.

Nivea Aqua Effect - Osvježavajuća pjena za čišćenje lica koja mi najbolje odgovara. Namijenjena je za normalnu kožu. Savršeno ukloni cijeli Make up. Sadrži 150 ml. Obogaćena je vitaminom E i Hydra IQ, dubinski čisti kožu i hidratizira je kako bi zadržala njenu prirodnu vlažnost. Pruža savršeno ugodno iskustvo čišćenja zahvaljujući svojoj mehkoj pjenastoj formuli i ugodnom mirisu. Posebno blaga formula za kožu, temeljito čisti, a koža je mekana, osvježena te izgleda zdravo i lijepo. Prilikom pritiska na pumpicu  formula se pretvara u mekanu pjenicu. Lagano se utrlja na lice i vrat i ispere mlakom vodom. Razmazila sam se ovim proizvodom i odmah sam kupila novi.

BALEA Reichhaltige Body Milk - koristim ga već duže vrijeme i uvijek kupim dva, jer se po cijeli dan mazuckam ovim divnim losionom. Miris je blag, kožu čini sjajom i nahranjenom. Zalihe su na stolu. :))

Cristalli fluidi - Ovi kristali su divni, ali otkrila sam novi Farmasi proizvod, pa se trenutno njime drogiram. Neko vrijeme ću napraviti pauzu, ali svakako da ću ih ponovo kupiti.

Beau Jardin Hand Cream - Odlična krema za ruke od Jasmina i Lavande. Dobila sam je iz Australije, naručila sam ih par, jedva čekam da stignu. Savršene su, divno miriše. Ruke su poslije nje njegovane i lijepe.

Becutan puder u prahu za djecu - Bez njega jednostavno ne mogu. Imače koža poslije depilacije mi je iritirana i on je savršeno smiri i njeguje. Uvijek iznova ga kupujem i nastavit ću.



To bi bilo to u ovom postu. Da li koristite neki od ovih proizvoda, ako da pišite utiske?? :))









Nema komentara:

Objavi komentar