srijeda, 3. prosinca 2014.

FARMASI - Liguid Crystal Hair Serum

350miliona zadovoljnih korisnika 119 zemalja, 5 kontinenata

Kada je tek izašao Farmasi katalog nisam baš nešto bila zainteresovana za njegove proizvode. Međutim, kada sam dobila par proizvoda na poklon od svojih prijatelja - kvalitet proizvoda koju nudi ovaj katalog me je prosto oduševila. Prvo htjela bih da napomenem da 100% je turski proizvod i mene je najviše priviklo to što imaju halal certifikat. Jedan od meni najdražih proizvoda kojim sam oduševljena jeste - Liguid Crystal Hair Serum. 

 

 


Ovo savršenstvo totalno oporavlja moju suhu, umornu i ostećenu kosu, koju svakodnevno zlostavljam peglom. Olakšava mokro i suho češljanje. Čini kosu nevjerovatno mekanom i daje joj sjaj i volumen. Sadrži 30 ml i košta 12,60 KM.

 "Formula sa arganovim uljem prodire duboko u vlasi kose te ih njeguje i revitalizira im sjaj. Osigurava željeni izgled, bilo da želite glatku ili kovrčavu kosu. Jojobino ulje povoljno djeluje na vlasište te ga čuva od isušenja."





Slabo kojim serumom za kosu sam bila oduševljena, ali ovaj je, ponavljam SAVRŠENSTVO. Kosa mi je baš, baš oštećena i ovo malo čudo je oporavlja. Nakon korištenja Liguid Crystal seruma kosa mi je sjajnija, te zdravija na dodir.  Preporučujem ga svima koji imaju izrazito suhu i ostećenu kosu, te onima koji ne mogu da je ukrote. Veoma je praktičan za korištenje. Ima baš neobičan, divaaan miris. Kosa, mi divno miriše cijeli dan. Koristim ga poslije kupanja na mokru kosu, te prije peglanja i uvijanja - na suhu kosu. Daje odlične rezultate.






Planiram da isprobam i njihovu keratin liniju za kosu, a o ostalim  proizvodima iz ovog kataloga ću nekom drugom prilikom. 


Da li ste probali Liquid Crystal Hair Serum?




 

 

Nema komentara:

Objavi komentar