utorak, 17. veljače 2015.

Savršenstvo zvano Ziaja

Ziaja - info

Ziaja je porodična kompanija koju su 1989. osnovali farmaceuti Aleksandra i Zenon Ziaja sa sedištem u Gdansku.
Danas Ziaja zapošljava 400 ljudi i jedna je od vodećih kompanija na poljskom tržistu s mesečnom prodajom preko 3 miliona proizvoda i 55 miliona eura. U segmentu nege kože Ziaja u Poljskoj zauzima 2. mesto iza Beiersdorfa s tržišnim udelom od 14%, te 1. mesto u segmentu nege lica s tržišnim udelom od 21%. Moto kompanije Ziaja je briga za zdravlje i dobrobit kupaca kojima nudi proizvode za negu i lepotu vežući znanstveno proverene prirodne sastojake i modernu tehnologiju. Uspeh kompanije Ziaja temelji se na lojalnosti kupaca, što je najbolja mera potvrde kvalitete i učinkovitosti, a ujedno i motivirajući faktor za neprekidno poboljšavanje ponude Ziaja proizvoda.
Asortiman obuhvata preko 400 proizvoda visokog kvaliteta za negu lica, tela i kose koji:
  • se temelje na inovativnim formulama i prirodnim sastojcima najvišeg kvaliteta,
  • su proizvedeni prema najnovijim tehnologijama,
  • su razvijeni u skladu s ekološkim i kožnim standardima,
  • nisu testirani na životinjama,
  • sadrže minimalnu količinu konzervansa,
  • su dostupni po vrlo konkurentnim cijenama.
ZIAJA ima certifikat kvaliteta ISO 9001:2000, te proizvodnju lekova u skladu sa GMP (Good Manufacturing Practice) standardu. Svi Ziaja proizvodi su klinički i dermatološki testirani od strane znanstvenih institucija kao što su Medicinski fakultet Sveučilišta u Gdanjsku, Institut "Monument-Children's Health Centre" i Sederma laboratorija u Francuskoj.


 
Orange Butter losion za tijelo dolazi iz Prange Butter linije. 

"Napravljen od maslaca naranče, koji sadrži narančino ulje dobiveno od narančine kore, bademovog ulja i voska naranče, ima visoku nutritivnu vrijednost za kožu. Čini je vlažnom, glatkom i mekanom, ojačava njezinu zaštitnu barijeru, sadrži prirodni miris naranče
Svi proizvodi su dermatološki i alergološki testirani, PH neutralan, nisu testirani na životinjama.
Namijenjeni svim tipovima kože i za one koji vole nježne, osvježavajuće proizvode za njegu tijela!"

Nakon nanošenja ovog losiona, koža izgleda lijepa, njegovana, bez previše sjaja i ne lijepi se za odjeću. Nakon upijanja koža je hidratizirana, pod prstima je mekana i nježna poput svile. Lahko se razmazuje i brzo upija, bez obzira na nanesenu količinu.

Ambalaža je veoma praktična. Ima pumpicu kojom se sasvim jednostavno i lahko dozira količina losiona koju želite da nanesete.

Miris narandže koji sadrži ovaj losion je veoma prijatan i dugo se zadržava na koži.

Glavni sastojak: Orange butter (narandzin maslac) je dobijen iz narandzine kore, ima prirodni miris i boju narandze - sadrži velike količine bioflavonoida (polifenola).




Ziaja Marigold Face Toner i marigold Cleansing milk su mi na početku sasvim ok. Ne koristim ih dovoljno dugo da bih mogla napisati nešto više. Tako da nešto više o njima pišem nekom drugom prilikom.




Ove kreme dolaze iz Goat's Milk linije.

Preporučuje se za suvu i borama sklonu kožu kod osoba starijih od 25 godina, prikladna za one koji vole bogatu, kremastu teksturu. Optimalno kombinuju regenerativno i zaštitino delovanje; svi proizvodi su dermatološki i alergološki testirani, pH neutralni, nisu testirani na životinjama 

Glavni sastojak: Proteini kozjeg mleka, skup neophodnih hranjivih makrokomponenti koje sadrže mlečne proteine, biljne masti i ugljikohidrate kao što su s vitamin A and D i kalcijum

Dnevna krema za suvu kožu


Za suvu i borama sklonu kožu lica. Intenzivno vlaži epidermu i dublji sloj kože. Sadrži kompleks kozjeg mleka, D-pantenola, Vitamin A i E, filter UV koji hrani kožu i podržava njenu prirodnu ravnotežu. Revitalizira kožu i zaglađuje manje bore. Učinkovito smanjuje kožne iritacije. pH uravnotežen te dermatološki i alergološki testiran. Sadrži 50 ml.

Noćna krema za suvu kožu


 Za suvu i borama sklonu kožu lica. Sadrži kompleks kozjeg mleka, Vitamina A i E koji hrane kožu te podržavaju njenu prirodnu ravnotežu. Zbog svog sastava obnavlja hidrolipidni sloj te sprečava dehidraciju kože. Revitalizira kožu. Pruža umirujuća svojstva. Vlaži i učvršćuje kožu. pH uravnotežen te dermatološki i alergološki testiran. Sadrži 50 ml. 

Obje kreme koristim nakon što temeljno očistim lice. Nanosim malu količinu kreme i kružnim pokretima je umasiram u kožu. Nakon upijanja koža je na dodir mekana i vidno je ljepša i mojoj koži zaista pruža potrebnu hidrataciju i odlično je njeguje. S obzirom da su namijenjene suhoj koži koristit ću ih neko vrijeme, dok bude hladoća vladala, iz razloga što mi je koža zimi više suha, dok je ljeti masnija i baš joj ova linija tad
 i ne odgovara.




Da li koristite Zija proizvode? Koji su vam najdraži? 


Broj komentara: 9:

  1. LJUBIM TE PUNO! Post doša ko naručen, taman sam se mislila dal' ću gledat politiku Ziaje ili čitat postove :D Prekrasan post, uvod sadrži sve što sam željela znati. Pošto znam da je Ziaja iz Poljske, a Poljska i nije baš najčišća amoreć, za proizvode koji nisu testirani na životinjama, a ja volim Ziaju, baš sam se nadala da ne testiraju na životinjama i woohoo! Ne triban ih se odreć :D Neki dan sam pročitala da Neutrogena testira i evo sad gledam kremu njihovu, nekako mi se, a gadi, nažalost. Od Ziaje sam koristila proizvode za njegu tijela, maslace pretežito, i jedni su od najboljih koje sam ikad probala. Sad kad vidim da su pristojna firma, radujem se probavanju njege za lice, kad potrošim ove što imam probala bi neki njihov tonik. :) Jedva čekam tu recenziju :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa post i ja sam oduševljena njihovim proizvodima. Fenomenalno njeguju!!! Nisam znala to za Neutrogenu, užas!!! Ljubim, ljubim, ljubim <3 <3

      Izbriši
  2. Dnevna krema je fantastična, a trenutno imam njihov gel za tuširanje sa pomorandžom i predivan je, prirodan, lepo miriše i jarko narandžaste boje je pa to dodaje dodatnu zabavu kada se tuširam :)
    Odličan post. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Upravo sam vidjela da je izašla linije proizvoda i za moju kožu, pa sam se baš obradovala :D a kremice su zaista super. Probat ću i taj gel za tuširanje :D Drago mi je da ti se dopadaju njihovi proizvodi. :*

      Izbriši
  3. imala sam masku za lice za suhu kozu i meni je savršena a imam i zeleni tonik koji se ne sjetim tako često koristiti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nigdje nisam procitali, ili cula da nekome njihovi proizvodi nisu odgovarali. Nisam koristila njihove maske, tako da cu sljedeci put da je ubacim u korpu :-) a se nakanis da isprobas taj tonik, javi mi dojmove :-) :-*

      Izbriši
  4. Found your blog recently and I’d like to say that I’m in love with it!
    Interesting posts and beautiful photos!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja jos uvijek nisam probala njihove kremice ni losione, imam samo bijeli vazelin Ziaja i bas je dobar...zanimaju me ove kremice, trebam i ja probati, navikla se na Niveu, Avon i Eveline pa slabo obracam paznju na druge proizvodjace :)

    OdgovoriIzbriši