nedjelja, 22. veljače 2015.

Avon Planet Spa peeling za tijelo s acai bobicama

 "eksfolira i izglađuje kožu - upotreba tokom ljeta čini da preplanuli ten traje još duže"



Ovaj piling je zaslužio da ga pohvalim odmah u prvoj rečenici.. daa, divan je! U zadnje vrijeme nekako više koristim te neke prirodne pilinge (soda, šećer..), jer nekako mi koža poslije njih izgleda fantastično, što nijedan kupljeni piling nije postigao (barem ne na mojoj koži). Nisam mogla da se zadovoljim baš ni sa jednim kupljenim pilingom sve dok nisam probala ovo ljubičasto savršenstvo. 

Naravno, koristi se kao i svaki piling, na vlažnu kožu nanesete količinu koju želite i lagano trljate i masirate tijelo. Sitne granule uvijek odrade bolji posao od onih krupnih, a baš ovaj piling i sadrži te sitne granulice koje rade malo čudo vašoj koži. Predivne, ljubičaste boje je, kao što i vidite. U kadi s ovom bojom je totalno zabavno, uvijek prije nanošenja pilinga napunim malo vode, i ona poprimi tu prekrasnu ljubičastu boju, tako bude divno da ne bih izlazila iz kade nekoliko sati.  









Osvježavajućeg je mirisa bobičastog voća.
Prekrasan jeeeeeeee. Zaista jeste! Prava poslastica za čulo mirisa.

 Kao što sam napisala, granulice su mu vrlo sitne i meke pa je idealan za osjetljiva područja poput dekoltea i grudi, a vrlo je ugodan i kao piling za lice.

Nakon ispiranja koža je divna, mekana, osvježena i predivno miriši!
  Slika preuzeta sa interneta


Blještavo crni, mali okrugli plodovi sazrijevaju do dva puta godišnje na visokim palmama u Južnoj Americi. Acai bobice su bogate kalijem, bakrom, magnezijem, vitaminima B-skupine,vitaminima C, A, D i E, vlaknima,omega-3 masnim kiselinama.

Slika preuzeta sa interneta


Da li ste probale Planet Spa peeling za tijelo s acai bobicama? Koji je vaš omiljeni piling za tijelo?



Broj komentara: 6:

  1. Odlično mi izgleda :D Odavna nisam pomirisala ništa sa Acai bobicama, baš sam neki dan za rođendan dobila set Afroditin sa njima :D Zasad koristim diy pilinge, eto kao i ti, nisam dosad probala nijedan dobar :) Ovaj izgleda baš primamljivo :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odlično izgleda i miriši i sve u vezi njega je odlično. Čim budeš imala priliku isporobaj!! Javi mi kad isprobaš Afroditine proizvode, zanima me svee :D :* <3

      Izbriši
  2. Fantastican je, preeedivno mirise, koza bas bude njezna i mekana, ja ga puno volim :D Imam i masku za lice iz ove kolecije i ona je predobra :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da i tebi odgovara. Volim sto nam se dopadaju isti proizvodi. Masku nisam jos probala. :-) :-*

      Izbriši
  3. Ovaj piling izgleda savrseno, posebno mi se dopada boja i tekstura. Sigurno cu ga uzeti u narednoj brosuri. Ne sumnjam da je miris fantastican. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Draga, naruci, obavezno. Vjeruj mi da se neces pokajati. Tako je blag i mirisan. Pravi je prijatelj za kozu. :-)

      Izbriši