srijeda, 11. veljače 2015.

New In


Već danima pokušavam da objavim post, ali ovo čudo nije bilo na mojoj strani, tako da danas, napokon vam donosim mali New In. Ovako to izgleda kada žena uđe u Cm, "samo" da kupi gumice za kosu, pa u korpu natrpa sve osim gumica i to shvati tek kada dođe kući :)


AFRODITA Depilation Face & Bikini line (sa kamilicom) - Depilacija krema koju sam odlučila isprobati odmah danas. testirati ću je par dana i javim kakva je. :D

- Depilacijka krema za posebno nježno, te iznimno brzo i unčikovito odstranjivanje dlačica na najosjetljivijim dijelovima tijela: lica, bikino zone, pazuha. S ekstraktom kamilice umiruje nadraženu kožu.

GARNIER Skin Naturals BB Cream - Ovo je definitvno maja najdraža BB kremica (od svih koje sam do sada probala). Koristim je svakodnevno i već sam negdje o njoj pisala.

- Dnevna 5u1 BB krema za normalnu i masnu kožu - MEDIUM. Prva BB krema iz Garniera namijenjena isključivo masnoj i mješovitoj koži. Miracle Skin Perfector Dnevna 5u1 BB krema za normalnu i masnu kožu u jednom koraku pruža koži sve što joj j epotrebno - hidrataciju kreme, obojenost pudera i kožu koja blista poput bebine. Posebno je namijenjena masnoj i mješovitoj koži, te suzbija suvišan sebum, smanjuje vidljivost pora i nepravilnosti, koži daje zdrav sjaj, hidratizira ju i štiti ZF 20.


GARNIER deodorant NEO/Intensive Antiperspirant Invisible Dry-Cream - Nekako kada izađe novi proizvod, nikada nemam naviku, ili potrebu da ga odmah kupim, nekako duže vremena čitam recenzije o tom proizvodu, pa tek se onda usudim da ga kupim, jer ne želim da bacam novac. Tako da sam ja tek danas ubacila ovaj proizvod u svoju korpu. Dezodarans u obliku kreme? Hmmm, veoma zanimljivo. Pošto sam ga tek kupila i s tim da ga nisam probala, ne bih mogla ništa da kažem o njemu.

"NEO –nova generacija dezodoransa! Nevidljiva suha krema koja pruža 48 sati intenzivne
zaštite protiv znojenja i osjećaj ugode i njege."

GIRLZ ONLY HAIRCARE Dry Shampo - Šampon za suho pranje kose za XXL VOLUMEN je prema mom mišljenju sasvim solidan, ovo je druga boca koju koristim.

Trenutno daje ekstra volumen, živost i osjećaj čistoće u vašoj kosi, ostavljajući ugodan miris. Koristi se između pranja. Prije upotrebe se dobro protrese i boca se drži 20 cm udaljena od tjemena i ravnomjerno se prska. Na kosi se ostavi par sekundi, te prah koji ostane - umasira se vrhovima prstiju ili četkom. Višak se iščetka.



Lipio labelo - Labelo k'o labelo :D Ubačen je samo iz razloga sto je s mirisom jagode, koristila sam ga nekad prije i sasvim je ok.

EVELINE Color edition - PRE, PRE, PRE SAVRŠEN LAK. Presavršena boja, presavršen trag koji ostavlja na noktima. Na svu žalost nisam uspjela da uslikam kako izgleda na noktima iz razloga što na slici ispadne kako crvena boja, međutim ovo je neka tamno roza, ciklama boja, ne znam ni da je opišem - LOŠA SAM U OVOME. :D Uglavnom boja je super Br: 920.

ESSENCE XXXL shine - Super sjaj, koji ja koristim preko ruža. Ništa posebno ne bih imala da napišem o njemu, jednostavno ako vam je potreban proziran sjaj, koji ostavlja umjeren, svjetlucavi trag, ovaj je odličan.

I na krajuuu:

ALLWAVES REVITALISING HAIR LOTIONS WITH GINSENG - Ovakve ili slične ampulice uvijek možete pronaći pored kase u Cm-u, ja uvijek kupim jednu, dvije. Poslije njih kosa ostaje mekana i mirisna.. nisam vidjela neku extra promjenu na kosi poslije njih.



ESSENCE XXXL shine




Mislim da sve žene, kao i ja, ovako završe s kupovinom kada odu u neki market samo po "jednu" stvar. I tako.. zaboravila sam kupiti gumice po koje sam otišla, ali sam zato napunila korpu sa par super proizvoda. Da li ste koristile neke od njih, pišite mi svoje dojmove?  :D 

 

 

4 komentara:

  1. frodita depilacijska krema je meni omiljena, koristim je vec godinama, bas sam sinoc pocela pisat recenziju o njoj hehe imam i ja oval eveline 920 i predivna je nijansa :) Nisam koristila ove ampule za kosu, trebam ih pogledati sledeci put :) Lijepo si se ponovila :D :*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam je maloprije, odlična je :D možda ti se i pridružim u pisanju recenzije :D ampule probaj, ok su. Ljubim

      Izbriši
  2. Pa meni je sasvim normalno otić ko nrp neki dan otić po regenerator u dm, kupit sve nove kolekcije lakova i doć kući bez regeneratora hahahah :D
    Lipo si se ponovila, volila bi probat eveline lakove, a ne samo bazne i nadlakove, u mome dmu ih neeema :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da ćeš uspjeti negdje da ih pronađeš, jer zaista su odlični, a mnogo volim njihove četkice i ova boja je fenomenalna!!! Ljubimmm :))

      Izbriši