ponedjeljak, 23. veljače 2015.

Avon Ultra Colour Indulgence ruž

Znam da sve blogerke bruje o ovim ruževima, pa ja neću ništa specijalno da pišem o mojoj omiljenoj nijansi In bloom, ali moram da je spomenem, jer je predivnaa. Vidjevši ambalažu - oduševila sam se, tako je elegantna i moderna. Sadrži 9 g. i možete ga naručiti u katalogu po veoma pristupačnoj cijeni od 5.90 KM.

Djeluje poput balzama, jer sadrži hidratantni gel za intezivnu hidrataciju - što me je pored boje najviše i privuklo. Miris je veoma neobičan, meni miriše na Orbit žvake od lubenice.. mmmmm, predivan, predivan!!! 
Primijetila sam da zaista dobro njeguje usne, ostavlja ih mekane. Postojanost ove nijanse na mojim usnama je negdje oko 2h, što je meni sasvim odličan rezultat s obzirom na ovu nijansu koju sam izabrala. 
Totalno sam luda za ovom nijansom, i stalno se njime mackam. Stvarno nisam pročitala nigdje nikakav loš komentar o Ultra Colour Indulgence ruževima i svakako da sam i ja oduševljena njime. Mislim da nema potrebe da bilo šta više napišem o njemu. Slike govore kako je divan! :D 









Da li ste probale Avon Ultra Colour Indulgence ruževe? Koja vam je omiljena nijansa?

Broj komentara: 7:

  1. Koje usne ženo draga <3 :* Meni se nebi svidila ova nijansa, imam sličan ruž od essencea i ja izgledam mrtvo s njim :'D Ali zgodno ti stoji, sigurna sam da bi obara uz neki ludi smokey eye :D <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, mila moja. Nude je.skroz moj fazon, ali u zadnje vrijeme sam pocela i sa crvenom nijansom i nije tako lose. :-) Ljubim ljepoticuu.

      Izbriši
  2. Čini se stvarno odličan, a ako miriše tako kako si napisala, njami :D
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I boja, a i miris su skroz njamiiiiii :-) Isprobaj! :*

      Izbriši
  3. Ova nijansa mi je lijepa, ali meni ne stoji pa sam uzela Royal Peony i bas sam zadovoljna, miris im je predivan :D usne su ti prelijepe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti mila. Planiram naruciti jos jednu nijansu, ali ne mogu da se odlucim. A da.. miris je preee!!! :-)

      Izbriši