srijeda, 4. ožujka 2015.

Šta pokloniti za 8. mart?

Alma Ras, Dodir koji volim


Ženstvena i zavodljiva u Alma Ras  donjem rublju
"U susret 8. martu, Danu žena, ali i proslavi sedamnaest godina postojanja kompanije koja iz sezone u sezonu svojim kreacijama oduševljava žene širom BiH, Alma Ras je za sve dame pripremila pravu modnu poslasticu.
Ekskluzivnom linijom Laura, Alma Ras najavljuje kolekciju koja će biti senzualna i očaravajuća. Profinjeni materijali obogaćeni detaljima čipke učinit će da se svaka žena u svakom trenutku osjeća posebno i beskrajno zavodljivo."

"Samo u periodu od 01.03. – 08.03.2015. kupite zavodljivu spavaćicu, elegantnu pidžamu s tankim bretelicama ili profinjeno rublje s čipkom po cijenama nižim za 20%."

 

Na sami spomen 8. mart - dan žena, prvo na šta pomislim jeste lijepi, romantični veš. Želite li da poklonite vašim najdražim ljepoticama nešto lijepo, korisno, ženstveno, nježno i kvalitetno? Pravo mjesto kupovine vašeg poklona je ALMA RAS, DODIR KOJI VOLIM!

Mnogo volim kada na sebi imam lijep, sexy i udoban veš. Također uvijek mi je bitno ono u čemu spavam, tj. veoma mi je bitan kvalitet pidžamica, jer želim da ono u čemu spavam bude baš udobno i lijepo, da bih svaku noć zaspala i budila se raspoložena sa Big osmijehom na usnama.

 Već godinama koristim njihove proizvode i  ne mogu vam opisati koliko sam zadovoljna svim stvarima koje sam kupila i koje sam dobila na poklon od svojih prijatelja. Pa vam od srca preporučujem da posjetite vašu najbližu ALMA RAS prodavnicu i pronađete nešto za sebe i za vaše najmilije.

Od nedavno ALMA RAS nudi Active opremu u kojoj će vježbanje postati pravo zadovoljstvo. Za one koje redovno treniraju, obavezno preporučujem da kupite nešto iz ove linije + neku ružu i čokoladu (bar za praznik da se počaste jednom kockicom čokolade :P).



"Ekskluzivna linija Laura, najava je nove kolekcije koja će biti senzualna i očaravajuća. Profinjeni materijali obogaćeni detaljima čipke učinit će da se svaka žena u svakom trenutku osjeća posebno i beskrajno zavodljivo.
Ne propustite posebne pogodnosti pri kupovini u navedenom periodu"

Za naše romantične dušice i za one koje se uvijek žele osjećati sexy i ženstveno toplo preporučujem "LAURA" kolekciju.. Ja sam se naprosto zaljubila u svaki komad!





Za senzualne, zavodljive i one koje najviše vole crni veš, preporučujem ove sa slike. Predivni su!!! Svakako kada posjetite ALMA RAS prodavnicu, sigurno će te pronaći nešto što vama odgovara i nešto što bi ste rado poklonili princezama za 8.mart.


Slike su preuzete sa https://www.facebook.com/alma.ras.dodir.koji.volim




CHICovnik

 Za planiranje sa stilom, naravno nikada nije kasno. Za one ljepotice koje stalno nešto pišu, bilježe planiraju, a sve smo takve.. od srca preporučujem najdivniji planer koji sam ikada posjedovala. Vanjski izgled, i unutrašnje stranice su predivne, preženstvene, Jednostavno - čaroban je. Zamislite planiranje sa CHICovnikom uz jutarnju kahvu.. mmm, meni odmah izmami osmijeh na lice. Zato svoje prijateljice, mame, radne kolegice obavezno iznenadite jednim ovakvim planerom. #MadeInBiH <3 





Slike su preuzete sa https://www.facebook.com/CHICovnik?fref=ts


AVON

 I.. naravno.. s moje strane slabo koji poklon može proći, a da ne ubacim neki od Avon proizvoda. Jednostavno, prema mom mišljenju kvalitetnijih i savršenijih proizvoda nema. Tako da za ovaj praznik svakako da u ukrasnu kutijicu uz odabrane poklončiće, svakako trebate ubaciti barem jedan parfemčić, ili ipak ovaj divan pink novčanik, koji je tako ženstven, tako sladak, ma savršen poklon za jednu damu. 




Slike su preuzete sa https://www.facebook.com/AvonBosnaiHercegovina?fref=ts


 I na kraju.. tu su i moje najdraže stvari: 

"ALMA RAS" - pidžamica u kojoj se osjećam udobno i divno, 

"CHICovnik" - planer bez kojeg ne mogu da zamislim dan, uvijek je uz mene,

"AVON" - moji omiljeni parfemi, koje toplo preporučujem onima koje vole puderaste parfeme (Today & City Rush).

Sa ovim divnim poklonima definitivno ne možete pogriješiti! Nadam se da sam vam bar malo pomogla u odabiru savršenog poklona.

 

4 komentara:

  1. Dobar tekst koji moze da pomogne u potrazi za idealnim poklonom. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mila, hvala ti :-) nadam se da sam nekome pomogla u odabiru. :-*

      Izbriši
  2. Svidjaju mi se ideje, i sama bih voljela dobiri nesto od ovoga :P ah opet City rush, danas sam ga koristila i evo jos uvijek se osjeti miris :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se svidjaju. I ja biiih. :-) a bez City Rush-a nistaaa!!!!! :-* :-*

      Izbriši